mandarinkakan

9 april 2014

Kategori: Allmänt

Hej alla bloggläsare!
 
Detta inlägg skriver jag från min egna lägenhet. Jag ska sova här för första gången inatt!
 
I dag har jag varit här nästan hela dagen och fixat och donat. Bland annat så har jag sytt om lite lakan så de passar min nya säng, jag har diskat, torkat hyllor, dammsugit köket och lagt på en matta i köket. Nu ser iaf köket hemtrevligt ut, resten av lägenheten är väl sisådär, jag ska dammsuga hela lägenheten imorgon förmiddag..
 
Soffa och tv saknas, men jag har en fåtölj och datorn, så ikväll ska jag och Max se Game of thrones, Father Brown och ev någon film.
 
Max ja, han är med såklart. Han är lite orolig och väldigt olydig men det är väl för att han är just orolig. Men på ett annat sätt så är han otroligt duktig också, han gnäller inte, skäller inte och han har ätit och druckit, och gjort det han ska göra ute när vi har varit på promenad. Så visst är han duktig också! =)
 
Nä, nu är det dags att vila och se på Game of Thrones!
 
Ha det så bra alla så återkommer jag imorrn om hur natten var både för mig och för Max!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: