mandarinkakan

Det går bra nu.

Kategori: Allmänt

Usch vad jag är dålig på att uppdatera bloggen.. Måste ju skärpa mig!
 
Vad har hänt sen senast då? Jo jag har skaffat lägenhet, inflyttning blir det lite senare, och när det är klart så ska jag ha en kombinerad inflyttningsfest och födelsedagskalas.. För som ni alla vet så ska ju jag åka utomlands och jag kommer inte kunna vara hemma på min födelsedag. Jag hoppas att min födelsedag blir superbra i Alaska likaså midsommar.
 
Men det känns som om det faktiskt kan ordna sig för mig också, nu hoppas jag bara att jag får jobba så som jag gör nu, och kanske lite till. För man vet ju aldrig, det går dåligt för Sveriges bönder, och det är många som måste lägga ner pga dålig ekonomi, men jag håller tummarna för att det ska gå bra för "mina" bönder så jag kan jobba kvar! =)
 
Annars så fördriver jag tiden med att virka, just nu är det muffins och andra "ätbara" saker som virkas. Det är roligt, och det ser faktiskt ganska aptitligt ut.
 
Ja det var lite kort om vad som hänt sen sist, och jag ska försöka att uppdatera oftare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: