mandarinkakan

Hej

Kategori: Allmänt

Hejsan!
Idag har jag inte gjort ett smack! Var ute på Stenby på morgonen, gick ganska snabbt ändå att slänga ut alla djur=)

När jag kom hem skulle mamma till o laga bullar, så då hjälpte jag henne lite. Sen har jag faktist legat mycket i sängen, när jag kom hem från Stenby så var det som om en trötthet kom över mig. Var jättetrött, har tagit 3 power-nap stunder, men nu ska jag inte gå nära sängen mer..=)

Har kollat runt lite på internet angående amigurumi, och det är ju hur mycket som helst som man kan göra, hittade gratis mönster på bla en Hello Kitty "docka", det ska jag nog virka när jag virkat igenom bunten med beskrivningar som jag köpte..=)

Ja nej, jag har väl inte nåt mer att berätta.

Kramar

Kommentarer

  • erika säger:

    Du vet väl att det är en power-walk för varje power-nap som gäller ;) ;)

    2009-04-09 | 11:32:51
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: