mandarinkakan

Påskhelg.

Kategori: Allmänt

Hej!
Ja den här helgen har det ju varit påsk och vad har jag gjort?

Jag har faktist gjort en del smycken, örhängen och halsband som jag ska sälja på Stenby den 26 april, då det är "öppet hus", studiefrämjandet har någon slags familjedag där så då får ni komma!!

Sen var det ju påskbord i lördags. Vidar var så söt i sin lilla gula dräkt, dels var han riktigt påskig sen var han en riktig svensk, eller hur man ska förklara=)

 En cool kille!

Ja sen har det ju varit ett underbart väder, har faktist gått i tshirt ute...=) Jag stog ute och klippte en buske vid trappen igår och då hade jag tshirt och så hade jag dragit upp mysbyxorna så jag kunde få lite färg på benen..Blev biten av något djur på benet, så där är jag helt svullen nu..

Igår grillade vi för första gången och kan du tänka dig, vi kunde sitta ute och äta, mitt i solen..Så skönt med sol!!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer..

Kramar

Kommentarer

  • Maria säger:

    Vilken fin bild på Vidar!



    Kram.

    2009-04-13 | 16:32:45
  • erika säger:

    Vad söt Vidar är! kram

    2009-04-13 | 18:32:55
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/
  • malin säger:

    Hej! De flesta amigurumis jag har gjort, har varit antingen efter något mönster på engelska, eller så har jag hittat på själv allteftersom jag virkat. Har du provat att googla? Det borde finnas en del, kan man tycka!

    2009-04-14 | 18:20:15
    Bloggadress: http://malinmaskros.blogg.se/malinmoblerar

Kommentera inlägget här: