mandarinkakan

Trötthet.

Kategori: Allmänt

Hej.
Nu har jag fått ett anfall av trötthet igen. Jag fattar inte varför jag blir så här trött ibland. När jag vaknar är jag pigg,men efter nån timma eller två så blir jag jättetrött, och får till och med trötthetshuvudvärk! Jättejobbigt!

Jag har även ont i ena axeln och nyckelbenet, känns som om det är låst. Igår när det började så kändes det som om det skulle kunna hoppa tillbaka,men det gjorde inte det. Sen har jag även ont i revbenen på höger sida, kanske en bieffekt av den onda axeln?

Nåja. Vårvädret försvann lika snabbt som det kom. Även om det inte är så kallt så att man måste ha mössa på sig ute, är det inte lika varmt som det var under påsken.Men det kommer väl antagligen, hoppas jag iallafall!

I helgen ska jag och Erika vara på Stenby, sova över tilloch med. Vi ska baka bröd och kanske pyssla lite, motionera hästar och kanske oss själva? Men baka bröd är väl prio 1 under den här helgen. Nästa vecka har jag jour på Stenby igen, men om förra veckan gick bra att fylla upp så borde nästa vecka också gå bra. Nästa helg, den 26 är det studiefrämjandets dag, jag hoppas det kommer mycket folk så vi får mycket sålt. Stenby behöver pengar..

Jag har funderat angående det och jag ska nog försöka ta upp det på ett möte, om jag törs, får sätta mig långt ifrån H som möjligt så jag slipper de hemska blickarna om jag säger något som H tycker är fel..=)

Något mer? Jo, jag har fått ett klart besked om att jag ska jobba på svinsemin iår igen, och det här ska bli mitt sista år. Jag ringde igår och skulle höra, för tänk om de inte ville ha mig? Men ja, förmannen hade iaf räknat med mig och jag skulle ringa runt 26-27 för att få det riktigt bekräftat..Så ja, ännu en sommar som jag ska tjäna storkovan på!

Sen hoppas jag på att jag kommer in på utbildningen i Skara, hoppas!!

Kommentarer

  • malin säger:

    Jag är alldeles för dålig på loppisar i Stockholm (jag befinner mig i Nynäshamn), men Myrorna och Stadsmissionen har båda två både kläder och prylar (på Hornsgatan har du två alldeles bredvid varandra). Emmmaus har tre butiker i rad på Götgatan. Old Touch på Upplandsgatan är jättebra för äldre kläder. Judits second hand på Hornsgatan (mitt emot Myrorna) och Lisa Larsson på Bondegatan ärbåda kända för att vara bra, men åt det dyrare hållet. Det här är bara de jag kommer på på rak arm, men prova en sökning på hitta.se, det finns massor! (sök på second hand, stockholm!)

    2009-04-18 | 11:08:01
    Bloggadress: http://malinmaskros.blogg.se/malinmoblerar

Kommentera inlägget här: