mandarinkakan

Babysim!

Kategori: Allmänt

Hej!
Igår gick jag och Max en långlång promenad, 1 ½ timme var vi ute och gick..=) Solen sken och jag blev riktigt svettig faktist..=) Men det var skönt.
Bilder från Promenaden:

 



Idag har jag ont i halsen, inte mycket men liiiite...Skulle egentligen varit ut till Stenby idag,men jag ORKADE inte. Ska dit imorgon,torsdag och fredag...=/ Suck, tycker det är ganska tråkigt nu..Bara jobb jobb jobb..

Var på Babysim med Rebecka och Vidar. Vidar tyckte det var jätteroligt idag, till skillnad från första gången, då han gallskrek och tyckte livet var jättehemskt..Men idag var det roligt..=)

Lille Vidar fyllde 5 månader igår. Tänk att tiden går så fort så fort. Igår var jag ju även på glasfusingen, igår hade jag ingen som helst inspiration..Gjorde 4 st..Men förra veckan gjorde jag en massa glasgrejer=) Vissa ska jag använda till halsband.

Ikväll är det väl tv:n som gäller. Måste kurera mig lite, sitta och sticka med Max sovandes i stolen..Han börjar bli bortskämd nu med att få följa med upp på övervåningen och sitta med mig. Men hellre har jag honom här uppe hos mig, än att han kanske får vara ensam i hallen. Då gör det inget att han är här uppe. =)

Imorgon är det Stenby som gäller igen, ska ev vara kvar och tova lite till söndag så jag kan göra klart min gårdstomte, för på söndag kommer alla vilja tova samtidigt..Bra att ha det överstökat. Är det någon föressten som skulle kunna komma ut och hjälpa oss med att spinna garn?? Eller känner du någon som vet så hör av dig till mig!

Men jag får se hur det blir imorgon.Men det skulle vara bra att vara kvar en liten stund. Det tar inte mer än 30 min eller så att göra iordning så att det är färdigtovat..Så ja, jo, men jag ska nog stanna kvar en stund imorgon iaf.

Avslutar med lite bilder:



Glasfusingkonstverken.


Max ser ut som en kines, sittandes i "sin" stol.


En glad Vidar på sin 5månaders födelsedag! Man ser smilet titta fram bakom nappen..=)


 
Maria och Vidar.

Tjing på er alla!!

Kommentarer

  • erika säger:

    Oj vad mycket du ska vara på Stenby. Är det eftermiddag eller förmiddag på torsdag och fredag? Kanske kunde hjälpa dig om det passar med skoltiderna.

    Fina glassmycken! kram

    2009-02-10 | 17:18:32
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: