mandarinkakan

Blod!

Kategori: Allmänt

Hej!
Imorse när jag var ute med Max så halkade jag och ramlade. Typ 100 år sedan jag halkade och ramlade. men iaf, jag ramlade så pass att, hör och häpna, mina byxor gick sönder och jag fick skrapsår på knät som började blöda..Aj aj aj! Men men, byxorna är gamla så det är väl inte så konstigt..=)

Idag har vi varit på en tripp till Strängnes, till varuhuset Karlsson. Jag kan rekomendera att åka dit, billigt och ett fullproppat varuhus! Jag handlade ganska friskt,men ja, man måste få skämma bort sig ibland. Även om jag skämde bort mig själv i torsdags på Panduro, men men..=) Jag tycker om att handla. Jag köpte bla en grep som jag ska ta till Stenby, 49 kr kostade den och det kan klubben ha råd med tycker jag. Då slipper man höra H klaga om att de som har går sönder och de kostar minsann 200 kr styck! Undrar var hon köper alla grejer? Kanske inte så konstigt om klubben snart är bankrutt om H ska fortsätta att hålla i pengarna och handla på sina svindyra ställen....??

Nåja. Ikväll är det film som gäller igen. Natt på museet var jättebra! =) Rekommenderas, Underworld, ja jo, den är väl oxå bra..har lite svårt med sådana filmer,men men, jag tittade på hela iaf! Max favorit var iaf Natt på museet, när jag stängde av filmen och satte på tv:n igen så hoppade han ner från "sin" stol och satte sig nedanför soffan där jag satt. Sen tittade han på mig och så morrade han lite,pratade lite..Jag sa att filmen är ju slut och då skällde han som en liten..jag vet inte vad..=) Men när jag sa att filmen var slut en gång till, suckade han och så gick han o la sig på fårskinnet vid tv:n..=)
Så gullig så..

Nu ska jag snart äta!

Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: