mandarinkakan

Brand

Kategori: Allmänt

Hej!
 Imorse så hörde jag på radion att det brann i Stadshotellet här i stan. Hemskt!! Det som skulle återinvigas nu på lördag, iaf klubb/pub delen. Säkert nån jävel som är avundsjuk för att det går så bra för Statt. En sån liten skit skulle sitta bakom lås o bom i en lång tid...



Men men. Vad har hänt sen sist?
Inget speciellt tror jag. Var och tränade på gym med Maria igår, och ja, idag har jag träningsvärk i armhålorna igen, och i ena höften..Kanske för att jag sprang i 20 minuter non-stop, så duktig jag är! =)
   Fick gosa med Vidar innan vi gick dit, han var så glad och snäll, och tittade på skid-VM.

Idag hade jag Stenby. Jag har pratat med den andra personen, och hon har sagt att hon kan ta onsdagarna nu, tills hon får ett jobb. Ja men jag är oxå arbetslös och jag kanske får jobb när som helst. Men får man ett jobb så får man ju inte börja dagen efter. Om de ringer til ex på måndagen så får jag ju inte börja på tisdagen, det är väldigt sällan sånt händer. Men hon kanske tror att hon är så attraktiv för arbetsmarknaden..Jag vet inte. Jag vill iaf inte ta onsdagarna nu framöver. Kan inte hon så får hon fixa det. Inte jag. Om det blir jag så ska jag ta upp det med H och fråga henne om hon vet vem som ska ta onsdagarna. Och då menar jag att H INTE ska ta onsdagarna. Men dit går vi inte och börjar diskutera.

Jag har iaf startat ett 4H-företag. Eller ja, jag har iaf anmält mig att ha det. Jag ska ha mina smycken som 4H-företag. Nu har jag ett litet "problem"..Vad ska jag kalla mitt företag? Det ska vara ett namn som jag kan använda efter 4H oxå..Några förslag? Jag har funderat på bara Mandarinkakan, men kanske är lite fel..Eller Adorn a dream hade jag för länge sen när jag började fundera på att göra smycken. Det betyder "smycka en dröm".. Vad tycker NI läsare?

Jag som har så många läsare till min blogg kan väl hjälpa mig! =)

Jag vet inte hur många läsare jag har..=)

Senare eller snart ska jag åka in till stan, arbetsförmedlingen igen. SUCK! Ska handla lite för idag ska jag göra iordning maten: Qinouasallad med baguette och kyckling...Första gången jag ska göra det..

Ha det bra!

Kramar

Kommentarer

  • erika säger:

    Vad kul med 4h-företaget! "adorn a dream" tycker jag lät vackert. Hemskt det där med branden, cyklade förbi när jag varit på stenby och det är ju fasen bara ruiner kvar!! FY.

    lycka till med smyckena. kram

    2009-02-25 | 20:29:01
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: