mandarinkakan

Extrajobb!

Kategori: Jobb

Hej!
Jag har fått ett extrajobb! Nu får jag kalla mig observatör..=)
   Arbetet går ut på att observera olika butiker som man fått tilldelade, ser hur skyltfönstrena ser ut, är det bra belysning, hur är personalen osv. Ganska enkelt jobb, men det är betalt.=) Kul!!

Igår var jag i Stockholm. Handlade på Panduro. Måste ju köpa lite grejer nu när man har startat eget, hahaha!! Nej,men jag behövde endel. Sen hade jag ju fått rabattkort från Skaparklubben och då måste man ju köpa på sig lite..=)

Idag ska jag inte göra nånting, kanske träna med Maria i eftermiddag, jag får se. Men annars ska jag inte göra nånting, kanske sticka eller läsa, eller göra nåt smycke..men jag ska iaf inte åka nånstans idag. OM jag inte åker o tränar. Skulle behöva träna för ikväll tänkte jag se på film o käka onyttiga saker, haha..

Först ska jag se Natt på museet, lånade den av en på Stenby. Sen hade jag tänkt se Underworl:Evolution på tv. Om jag orkar..=)

Ha det så bra!

Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här: