mandarinkakan

Fredag!!

Kategori: Allmänt

Äntligen fredag!!

Ikväll ska jag öppna en chipspåse och se på någon film. Vad för film vet jag inte,men jag ska göra det iaf! Sen måste jag göra lite skyltar tills imorgon för då ska jag på bokloppis på biblioteket! Jag hoppas att jag får mycket sålt, helst allt..=) Så jag kan få lite plus på banken..=)

Idag var jag ut till Stenby igen, men nu var det bara jag och Sanna som hade möte tack och lov. Det gick smidigt, inga disskussioner, jag och Sanna verkar vara på samma våglängd så att säga. Vi bestämde även vad vi skulle göra på vår pysselaktivitet. Känns bra nu, hoppas vi får in några anmälningar bara.

Ska betala räkningar nu, tänker inte gå igenom vad som hände på mötet igår,men jag var mycket besviken och irriterad...Så mycket kan jag säga.

Men äntligen är det fredag!!

Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: