mandarinkakan

Huvudvärk.

Kategori: Allmänt

Hej!
Ett tag sen jag skrev,men jag har mått piss. Har haft huvudvärk i flera dagar och känner mig helt slut i kroppen,fast jag egentligen inte gjort något särskilt ansträngande.
Men jag har ändå gjort lite.sen i söndags. I måndags var jag på glasfusing igen. hade ingen särskilld inspiration, men det blev endel gjort iaf. Hoppas de blev bra. Det var i måndags som huvudvärken började ordentligt under dagen.

Tisdag, gjorde jag inte så mycket, bara styrelsemöte på Stenby vid 18.Långtråkigt.

Onsdag, djuren på Stenby. Mådde riktigt dåligt..

Idag har jag inte gjort så mycket. Skjutsade in mamma till badet. Sen har jag suttit här..Ja nu kommer mamma hem, hoppas hon har med sig något gott..=p

På tal om Stenby så har jag kommit fram till ett beslut som jag ska följa. Jag ska be någon annan ta mina onsdagsmornar. Jag har tappat lusten helt till Stenby, känner att det inte roligt längre. Ska ta ett tag och vara borta från Stenby, iaf med djuren och bestämda dagar. Nu åker ju jag dit bara för att jag MÅSTE. Har inte jag någon dag som jag måste åka dit så kanske det känns lite bättre. Om ett tag. Har en fundering på vem som skulle kunna ta min dag, en som minsann oxå är arbetslös..

Blev ett kort inlägg, men jag känner mig som en degklump i hjärnan och ibland så skriver jag en massa knäppt när jag har såhär ont i huvudet.

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: