mandarinkakan

Nytt Smycke!

Kategori: Smycken



Detta är ett halsbandshänge. Det gröna är silverringar och gröna plastpärlor, löven är i tibetsilver. Kostand: 25:-.
Det andra hänget är silverringar, löv, blommor och fjäril i tibetsilver och glaspärlor i äkta tjeckiskt glas. Kostand: 30:-.
Som tidigare så står köparen för frakten, om vi inte ses på stan.=)
De andra smyckena är fortfarande till försäljning!


Så, nu till det vanliga bloggandet. Så fort det är centererat här så hänger sig det där. Går inte att ändra tillbaka..
Jag hoppas att bilderna funkar nu, har sett att några bilder har inte kunnat visas, vilket är mycket konstigt.
Men vad har hänt sen sist?
Igår, när jag var på en promenad med Max, så såg vi årets första svan! Antagligen var det en svan som föddes förra året för den var fortfarande ganska grå. Den simmande alldelles ensam i ån och ropade, efter en äkta hälft kanske? Det var ett ganska sorgset läte, så ensamt...
Var sur på mig själv för att jag inte hade kameran med mig.
På kvällen igår så var jag och Erika på bio, vi såg Mammut. Den var väl bra,men den hade inte någon mening.Eller vad man ska säga. Vad handlade den om egentligen?
Men men, alltid trevligt att gå på bio, och att träffa Erika utanför Stenby.
Idag har jag varit in till stan, bla till Röda korsets second hand butik. Där hittade jag ett par assnygga skor för 5:-!! Ja ni såg rätt, 5kr!! De köpte jag såklart..=)

Nu ska jag käka, fiskburgare, mums!

Kramar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: