mandarinkakan

Månadens smycke!

Kategori: Allmänt

Hej, nu har jag äntligen tagit kort på smycken som jag kan lägga upp här, och jag tänkte börja med att ha ett smycke i månaden, är det stor efterfrågan så kanske jag lägger upp flera i månaden, det får jag se. 

Detta är då månadens smycke:




Halsbandet kallar jag för IS. Det är ljusblåa glaspärlor och silverringar. Ringarna ska vara nickelsäkra, de är från Panduro.
Halsbandet har en jättefin lyster och är ca 49 cm långt.
Priset för denna skapelse är 100:- + ev frakt. Bor ni i Eskilstuna så kan vi mötas på stan istället.

OBS: Finns även armband och örhängen i samma färg, eller vill ni hellre ha rosa pärlor kan jag fixa det också! Ds.

Skriv i kommentarerna om ni vill ha halsbandet!

Kramar

Karin, Mandarinkakan

Kommentarer

  • Erika säger:

    Hej! Vad roligt att du skaffat blogg :) Har själv funderat på det länge men det har inte blivit av. Sitter fortfarande och skriver i lunarstorms blogg...hur många som nu läser den?!

    Lycka till med smyckena!

    kramar Erika

    2009-01-19 | 14:47:05

Kommentera inlägget här: