mandarinkakan

Nytt smycke!

Kategori: Allmänt

Hej alla glada!
Jag känner mig ganska vissen idag. Vet inte om det är vädret eller vad det är. Har sådan lust att åka utomlands, få lite värme och sol på mig, men det kan jag inte. Jag har inte råd att åka någonstans, eller köpa någonting!
   Ringde till svinsemin idag och sa att jag gärna jobbar om det är någon som är sjuk eller så, anmälde även intresse för sommarjobb. Men då ska jag vara ledig ev 2 veckor, rixlägret med 4H och sen ev Gotland med Maria, Rebecka och lille Vidar..=)
   Något som jag vill göra i sommar är även åka till Ullared, det var jättelängesen jag var där. Jag skulle behöva köpa på mig lite fräscha nattlinnen..=) Så jag kan sova gott..Haha!!

Men tills dess, har jag gjort ett armband som jag tänkte sälja. Här är bild:




Armbandet vill jag ha 150:- för, det är svarta akrylpärlor, gröna halvädelstenar, vaxad lintråd, blommor av tibetsilver och ett stavlås i godkänd nickelhalt.
Armbandet är ganska stort, men även på mig, som har väldigt smala handleder, sitter armbandet snyggt.
Är ni intresserad?
Skriv en kommentar så hör jag av mig!

Ps: Halsbandet IS är fortfarande till salu! Ds.


Nähe, nu har det låst sig här, nu blir allt centraliserat, eller vad det nu heter!
Nåja, jag hoppas att någon gillar mina alster och inte tycker att det är för dyrt, för det är det svåra med att göra och sälja, jag vet inte vad jag ska ta. Men armbandet är väl värt 150:-, bara halvädelstenarna är ganska dyra, och tibetsilver är också väldigt dyrt. Armbandet är väl värt varenda krona! =)

Nej, nu ska jag göra något annat, ska iväg till Stenby snart eller ja, om ca 1 timme, jag och Erika ska ta in djuren. På tal om Stenby, anmäl er till Ullkursen som börjar den 1:a februari!! ANMÄL ER!  Ju fler det blir, desto roligare blir det, eller hur?

Hej då!



Ge alla ditt öra, men endast några få din röst.
William Shakespear

Kommentarer


Kommentera inlägget här: