mandarinkakan

Spricka i bilrutan!

Kategori: Allmänt

Ja, jag köpte då en bil för inte ens en vecka sen..Igår upptäckte jag en stor spricka genom hela framrutan. Katastrof!!
Men det ordnar sig säkert..

Usch vad svårt det var det med att blogga. Jag brukar annars vara bra på att skriva roliga dagboksinlägg och sådant, men inte nu..Helt tomt i skallen.

Min lille vovve Max håller på att lära sig något nytt.Jag har nämligen köpt en hundbur som han ska få sitta i när han åker i min bil. Eftersom min bil är så liten så vill jag inte att Max ska kunna hoppa som han vill i den, så då fixade jag en hundbur. En ganska stor sådan..
   Men Max är så duktig, han kan sitta i den när den är stängd, och i morse så la han sig i den. Så duktig så.

Detta är min lille Max. Sommaren 2008.

Detta är då Max, från sommaren 2008.

Jag längtar till sommaren, värmen och solen.

Nu ska jag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: