mandarinkakan

Värk!

Kategori: Allmänt

Hej!
Vad har hänt sen sist då, ja inte mycket.

I måndags var jag en snabbis in till Stenby, och pratade med Lotta om vad vi ska ha för pris på en Ullkurs som vi ska ha. Tog bilder på min bil och hästen Greta.

Igår tisdag var jag urk in till arbetsförmedlingen. Jag är äldst bland alla små barn som precis gått ut gymnasiet och tror att de ska bli fast anställda....Kul...Öhhmm..Nej..Satt där i drygt en timme och fick inte lära mig något nytt, som vanligt när det gäller arbetsförmedlingen!

Är det någon som känner någon som har ett ledigt jobb, så är jag intresserad!!

När jag kom hem så hade Maria ringt och frågat om jag ville träna med henne kl 19.30..Nja, jo oki då, jag hängde på och hon ville träna Body Pump..Hm, jaja..
Under själva passet så visst jag tycker det är tröttsamt och jobbigt, vissa övningar var asjobbiga, men inte så som alla andra som dröp av svett..Jag gör nog på fel sätt, men body pump är inte min grej, gillar hellre body combat. Men jag tror ändå inte att jag ska börja träna på Gympozz igen, för det är j-vligt dyrt!
750 spänn och så får man bara gå på det kortet fram till sista maj, nja näää, tror inte det..

Var iallafall skönt att röra på sig, och i morse..Vad var det som kom smygande i benen?? Jo TRÄNINGSVÄRK!!
Är inte så mycket men det gör ont och det känns som om jag inte kan gå ordentligt.Känner av träningen i armarna och axlarna, men inte så farligt..Tack syrran!

Idag har jag fått min framruta lagad, 1500 kr fick jag betala och då var det prutat och klart från glasmästaren. Sjysst!! Det är bra att ha en pappa som känner många. Men 1500 är 1500 och det börjar kännas i plånboken. Måtte jag få ett jobb snart!

Men apropå träning så tänker jag börja gå på gym, och ja, jag vet att då kommer man få träningsvärk,men jag tror att gym ger mer så att säga, än att gå på Gympozz och skutta runt och slå och fäkta med armarna..=) Hahaha!! Nu var jag dum, men det känns mer "seriöst" att gå på gym, och då tänkte jag köpa ett 10-klippkort till att börja med..

Hmm, nu blev jag lite varm i händerna, är det nåt mer som har hänt?
Ja, i måndags fick jag lite smyckedelar som jag hade beställt, det måste jag komma ihåg att betala via internet nu, efter bloggandet. Men nu ska jag börja göra lite flera smycken så jag kan lägga ut kanske 2-3 smycken i månaden!

Nu ska jag sluta, blir ganska jobbigt att läsa eller hur?

Tjingeling!!

Greta

 Min bil!!

Kommentarer

  • erika säger:

    haha nu har jag "härmat" dig och också skaffat en blogg :) du inspirerade mig att ta steget som jag tänkt på så länge men aldrig blivit av. ses på fredag

    kram

    2009-01-21 | 18:56:30
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/
  • erika säger:

    föresten, tänkte på det där med Gympozz. ska du överge det? jag som köpte träningskort där förra veckan, tänkte säga till dig men har glömt det tills nu. Men gym kan ju också vara bra! fast jag har alldeles för dålig självdiciplin för det, tröttnar för fort vid maskinerna också. för mig passar det att "hoppa runt och slå med armarna" :)

    2009-01-21 | 18:59:18
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/
  • Rebecka säger:

    Jag känner en till som har träningsvärk efter det där passet. ;)

    2009-01-21 | 23:59:46
    Bloggadress: http://mammamammabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här: