mandarinkakan

ARG

Kategori: Allmänt

´*****^^^^:½"#%&(/ vad jag blir arg på datorer och bloggen!!

Först: Tänkte jag vara duktig och rensa här på bilder,men det får man tydligen inte för då försvinner ju dom från bloggen...Jävla skit rent ut sagt!!!

2: Jaha, då får man väl ladda tillbaka de flesta, nej det går inte för då hänger sig hela datan!!

3: Tänkte visa en bildkavalkad av en massa olika bilder, men nej det går inte heller, då hänger sig hela skiten och allt stängs ner!! ARGH!!

4: Nu när jag äntligen laddat upp bilderna från kameran så kan man inte se bilderna..Ni vet de små bilderna som kommer upp...Bara vissa syns...Så jävla irriterande, då får man sitta och klicka och trycka på Förhandsvisa eller vad det nu heter, men det går ju inte när man ska ladda upp bilder på bloggen tex, ....Jag blir så trött på allt!!!

MARIA!! Nu får du berätta för mig vad det är för fel på datan!!

Jävla irriterande!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: