mandarinkakan

Halmkastare

Kategori: Allmänt

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev,men det har väl inte hänt något speciellt..Idag har jag bla kastat halm i pissbrunnen...Det var jobbigt! Tänk att halm kan väga så mycket! Undrar om jag kommer få träningsvärk imorrn? Men det gör inget för jag är ledig imorgon...Nästa vecka är jag ledig på torsdag så då undrar jag om en viss Erika kanske skulle ha lust att gå på After Work med mig, eller bara gå ut och äta nåt gott..??Kunde väl vara trevligt?

Nåja, i fredags var vi på Bilbingo i Hälleforsnäs och jag vann 300 kr!!! Det var riktigt kul! Hörde av mamma idag att en av "grannarna" oxå var där och hon vann 5000! Det vill jag oxå vinna..Hoppas vi åker dit snart igen..=)

Ja nej, det har väl inte hänt så mycket mer..Ska försöka ladda upp några bilder, äntligen..=)

Kram

Kommentarer

  • Erika säger:

    Det skulle vara jättetrevligt!

    2009-07-16 | 18:23:49

Kommentera inlägget här: