mandarinkakan

4/6-09

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag fyller min pappa år! Grattis så mycket!

Det har hänt en hel del sen jag skrev det förra inlägget. Jag hoppas nu bara att folk inte tror att jag hatar barn, för det gör jag inte. Jag tror att alla ni andra hade känt likadant, om ni hade varit där...

Men men i helgen var det då 5kamp, på Idö gård. Mycket roligt, även om jag bara hade Erika egentligen som man kunde snacka med. Folk har sina gäng och jag är inte en sådan person som kan gå in och säga: Tja, får jag slå mig ner här?, det går inte, jag är för blyg för det.

Men jag och Erika hade det roligt ändå, vi kom inte i samma lag,men det gjorde inte så mycket. Vi sov i tält och ja, jag sov inte så bra. Dels för att Strand, golfklubben brevid, hade någon slags bröllopsfest och spelade musik på den absolut högsta volymen, sen var det obekvämt, sovsäck i all ära, men första natten med sovsäck ÄR obekvämt. Sen var det ganska kallt. Men men, jag gillar att sova i tält..=)

Under 5kampen så spelade vi bland annat frisbeegolf, inte min starkaste gren, men ändå. Jag klev iaf på en tagg, en slånbärstagg, och aj aj aj, det gjorde ont. Men jag tror jag fick ut hela då den hade gått genom skon. En annan i mitt lag hade inte en sån tur, men går man i flip flops på frisbeegolfen så..nja, jag tycker väl att man kan tänka lite för. Säger jag, taggen gick igenom mina skor, men men. Den här killen iaf, hans tagg gick rakt in i foten och den gick dessutom av!! Usch!!

Hade Stenby igår, det är den sista gången för den här sommaren, och det gick väldigt smidigt. Det var så skönt att gå och lulla lite på gården igår..Men det var kanske för att jag visste att det var den sista gången på ett väldigt bra tag. Första veckan i september får jag ta hand om djuren på Stenby igen.

Den här helgen..Ja, på lördag fyller jag år, glöm ej att gratta!, och jag hade tänkt ha en liten fest, men det kommer tyvärr inte bli det. Jag har som sagt väldigt få vänner.. Men Erika och Marcia kommer iaf, så vi ska grilla och fika, dansa, på begäran av Marcia, och spela sällskapsspel. Tror det kommer bli en väldigt trevlig kväll, har handlat lite chips och dip tills dess. Dessutom ska jag baka till kaffet, en ny sak som jag faktist aldrig provat, säger inte vad det blir men jag hoppas att Erika och Marcia gillar Nutella och banan..=)

På måndag börjar jobbet, känns konstigt att börja jobba.

Idag har det regnat hela dagen..

Nu är det dags för tv:n!

Kramar

Åh, jag fattar inte varför det inte går att titta på bilder!! Jag blir tokig!! Jag får väl infoga lite bilder senare när det funkar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: