mandarinkakan

Jobb!

Kategori: Allmänt

hej på er alla!
Hur har helgen varit? För mig har det varit riktigt bra. Fyllde år i lördags, hela 24 år blev man..Jag och Erika grillade och spela spel kvällen lång, riktigt roligt var det, jag efterlyser fler sådana kvällar!

I helgen var jag ensam hemma, så i söndags gjorde jag inte ett smack, låg länge i sängen och sen tittade jag på tv. Gick och la mig vid 19 för att sedan gå upp 02.55 i morse för att: Sommarjobba!

Guick upp som sagt vid 02.55, åt frukost och klädde på mig, sen cyklade jag de 5 kilometrarna( +- några hundar meter), till jobbet som började kl 04.00. Skönt att komma igång att jobba igen tyckte jag, sen när jag skulle cykla hem igen så, aj aj aj, vad min stackars bak gjorde ont!! Så fruktansvärt ont!! Men jag tog mig hem iaf, men nästan hemma så ringde mobilen och det var blodcentralen som undrade om jag kunde komma upp och ge blod.

Jo visst kan jag det så jag bokade in i morgon kl 15.00, lite tajt då jag slutar 13.30 och då ska jag duscha och så måste man äta något innan, får väl ringa och säga att jag blir lite sen utifall att..Tänkte ta min lilla bil imorgon så går det lite snabbare och min rumpa får tid att återhämta sig efter dagens cykelchock!!

Ja, imorgon börjar jag kl 04.30, rena sovmorgonen, hahaha!!!

Kramar

Kommentarer

  • Erika säger:

    Shit vad tidigt! skulle nog inte palla att gå upp så tidigt jämt, börjar ni aldrig senare? Ska nog ta och gå till blodcentralen ngn dag efter jobbet och "skriva in" mig jag också :)

    2009-06-08 | 22:29:14
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: