mandarinkakan

Vilsta Marknad

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag har vi varit på Vilsta Marknad, hittade naturgodis bara..Men det är alltid kul att gå och titta runt..=)

Första jobbveckan är avklarad, jag ska jobba imorgon söndag igen..Jag jobbar gärna för då får man extra pengar! =) I förrgår så beställde jag lite smyckedelar som jag har letat efter jättelänge, jag tänkte igår att jag skulle beställa lite mer, eftersom de skulle utgå från säljarens sortiment, men när jag kom hem igår så låg det ett paket därifrån. Så då hann jag inte göra en beställning till..Men men, jag får se, vet att de finns att köpa från japan, men då måste nog smyckesförsäljningen gå väldigt bra om jag ska kunna köpa därifrån..Eller ja, alltså, det är inte så fasligt dyrt, men det är ju väldigt stora mängder som kommer då...Så det får jag se hur jag gör.

Nästa vecka kommer det bli en riktigt tråkig vecka. Vår älskade Jerry ska få köpa vingar på onsdag..=( Snyft! Så jag kommer nog inte vara glad nästa vecka...

Ja jag vet inte vad jag ska skriva mer, jo mamma fyller år idag! Grattis till henne!

Hej då.

Den som lever får se.

Kommentarer

  • Erika säger:

    Vad tätt ni fyller i din familj. Är Maria också född i juni? :)

    Stackars lilla Jerry, men han får det bra i hundhimlen! kram

    2009-06-14 | 15:53:05
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: