mandarinkakan

Andmat.

Kategori: Allmänt

Hej!
Ja de senaste dagarna har det verkligen varit vår i luften. Så idag gick jag och Max ner till ån här i Skogstorp. Det blåste lite men solen sken och det var varmt när det blev vindstilla.. Vi satte oss på en brygga och matade änderna, och uj vad de slogs om brödbitarna..=) Men alla fick iaf smaka..



Imorgon ska jag ta djuren på Stenby. Jag skulle tydligen få hjälp av en praoelev, då hoppas jag att det är fint väder imorgon så man kan ta ut Zorro på en åktur..=) Det behöver han. Hade egentligen tänkt rida,men jag skiter i det om hon är där, jag vill ju inte visa hur dålig jag egentligen är på att rida, hahaha!!

Sen ska jag ladda upp bilder på mina smycken som Ingela ska lägga ut på internet, så företaget kan få lite reklam. Har endel annat jag ska försöka göra när jag är där ute..=)

Jag hoppas det fina vårvädret håller i sig över helgen!!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: