mandarinkakan

Hallå.

Kategori: Allmänt

Hejsan hallå!

En liten uppdatering kanske skulle sitta fint? Fast jag har inte gjort något speciellt. Jag är fortfarande sjuk, rejält förkyld och så. Med allt vad det innebär. I tisdags så mådde jag verkligen piss, men var ändå tvungen att åka till Stenby för att hålla i en aktivitet. Jag blev lite sur på den andra för jag kände verkligen att jag inte skulle vara där. Men när jag skickade ett sms till henne så sa hon att hon var också förkyld och hade feber minsann,.Det märktes inte när hon var där. Hon kom med en kopp te när jag kom till Stenby. Ja hon snöt sig 2 gånger, oj då..Men men, nu är det klart med cernitleran iaf. Det blev fina och fantasifulla figurer..

I måndags föressten fyllde Vidar hela 6 månader. Och i söndags så var det strömavbrott här i Skogstorp, vi var utan ström i 1 timme. Läskigt som tusan tycker jag att det är. Men tänk vad beroende vi är av ström, vi kan inte ens läsa när det inte finns el. Visst, man kan använda ficklampa och stearinljus,men det blir inte så bra för ögonen då...Men men, elen kom tillbaka.

Igår var vi hemma hos Maria, Rebecka och Vidar, på kalas. Men jag fick inte sitta och gosa med den stora pojken. Suck. Jag vill bli frisk, och så vill jag sitta barnvakt så jag kan sitta och gosa med honom!! Hahaa!!

Jag vet att detta är en tråkig blogg,men när man inte mår så där jättebra så är det svårt att skriva något sammanhängande..

Nu ska jag se om jag kommer in på övriga internet,verkar inte funka att komma in på tex Facebook.

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: