mandarinkakan

SJUK!

Kategori: Allmänt

Hej!
Den här helgen har inte varit rolig. Det började i fredags med att jag hade lite ont i halsen och magen.På eftermiddan när jag var på Stenby så mådde jag verkligen piss..I lördags, igår alltså, så hade jag riktiga kramper i magen, kunde knappt gå upprätt..Inte trevligt alls..
Idag var jag på Stenby igen, pappa följde med och vi var klara till 9, släppte bara ut djuren, jag orkade inte mocka, så det får stackars Erika göra ikväll..

Imorgon ska jag åka på intervju, jag hoppas det går bra. Jag har endel jag ska fråga om faktist...Hoppas han inte tar illa vid.

Idag var jag inte heller på ullkursen, så jag hoppas att det var nån som kunde karda lite mer ull, annars får väl jag åka ut dit i veckan och karda..Nåja, får se hur det blir med det!

Nu ska jag lägga mig en liten stund,eller så spelar jag lite spel på king. Har redan sovit 3 timmar mellan 11-14 idag..Men är ändå helt slut i kroppen..Nu börjar näsan rinna också, GREAT!!

Ha det så bra!

Kommentarer

  • erika säger:

    Fy det där lät inte kul. Själv har jag bara ont i halsen och rinnande näsa än så länge. Hoppas du kryar på dig så att du orkar gå på intervjun. kram

    2009-03-08 | 20:02:57
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: