mandarinkakan

Tomte.

Kategori: Stenby4H

hej!
Idag var jag ute på Stenby igen. hade ullkurs. Jag blev klar med min gårdstomte, ska ta kort och lägga upp sedan. Den blev faktist jättefin. Sen så kardade jag och Erika den fina ullen som vi ska ha till att spinna med nästa vecka. Vi blandade även i lite ull från en angora kanin..Blir så mjuk och fint då.

Imorgon ska jag till Stenby och karda mera, man behöver massor med karadad ull när man ska spinna, sen ska jag in till arbetsförmedlingen så jag får en lapp påskriven och sen ska jag till veterinären med Max. Jag får hjälp att klippa hans fötter, bröst och mage..Klarar inte av det själv när han är så rädd som han är..Dessutom så går det så lugnt och sansat till hos veterinären, iaf förra gången jag var där..

Snart kommer Maria, Rebecka och Vidar ut, vi ska käka semlor. Gott!

Ha det så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: