mandarinkakan

Uppdatering.

Kategori: Allmänt

Hallå, 3 dagar sedan jag skrev. Har väl inte hänt så värst mycket sen sist.

Jag har nu äntligen fört över bilder från kameran till datan, så jag ska lägga in lite..=)

I söndags så var det sista gången på Ullkursen ute på Stenby. Jag gjorde inte så mycket, mest satt jag och provade på att spinna..Svårt som tusan är det!

Ja, nej, det är väl inte så mycket mer, mitt 4H-företag har kommit igång nu iallafall, och jag ska heta KarinDesign, kort och gott. Sen får man väl ändra när det är slut med 4H-företag, men jag kunde inte komma på något annat namn, allt låter så fjantigt när man säger det högt för sig själv:
Eld och Lågor Smyckedesign
Fillifjonkans smycken
Adorn a dream
Mandarinkakans smycken....

Nej, det blir nog bäst med Karin design. Eller vad tycker ni? Nu får ni hjälpa mig med detta!

Ikväll är det pysselaktivitet på Stenby. Vi ska göra armband idag, jag hoppas den andra ledaren kommer för jag mår inte så bra. Men jag måste åka dit, hon klarar sig ju inte utan mig..Suck..

*host host*

Nej, nu lägger jag in lite bilder:


Min lilla gårdstomte.


Lilla max!!


Utsikt från balkongen hemma.


Quinoasallad, mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: