mandarinkakan

19/5

Kategori: Allmänt

Hej!
Det var ett tag sen jag skrev,men det har varit krångler att komma in hit till bloggen.

Sen har det väl inte hänt något speciellt vad jag kan komma ihåg. Eller ja, i lördags så var jag ute på Idö och hjälpte Maria, Rebecka och Teresa att måla ett billplank som ska användas på 5-kampen. Ja, det var jag och Teresa som målade, de andra tittade på, hahaha!!

Har varit på Arbetsförmedlingen och det är väl inget nytt.

Regn och rusk. Nu börjar sniglarna komma, blä! Imorse fick jag och Max gå väldigt försiktigt för att inte trampa på de slemiga äckliga djuren. Jag gick försiktigt rättare sagt, Max han trampade på som vanligt!

Jag ska försöka skriva lite oftare,men det är inte så mycket som händer i mitt liv just nu!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: