mandarinkakan

7/5-09

Kategori: Allmänt

Hej!

Inget speciellt som har hänt, det har regnat och regnat hela den här veckan. Dötrist.

Igår onsdag var jag på Stenby på morgonen och tack och lov så regnade det inte då. 2 nya små lamm har tittat ut till den här världen, så små och söta. Dessa lamm är väldigt små, för jag och flera andra hade trott att tackan skulle lamma i juni juli kanske, det syntes inte att hon var dräktig ens..Men men, hon hade 2 söta lamm inne i magen..=)

Imorgon ska jag till frisören, har väl inte varit där på hundra år typ. Sen är det fika hos syrran som har fyllt 29 år..Tänk vad tiden går..

Kort inlägg, men jag känner inte för att skriva något..

Kommentarer

  • Sarah säger:

    sv: tack för din kommentar! det är riktigt tråkigt att du känner så, det är absolut inte så det ska vara. folk är så dömmande pga den här idealen utan att de själva är medvetna om det. jag vet att det är svårt med tanke på hur du känner att folk behandlar dig, men jag hoppas att du inser att du duger som du är!

    2009-05-07 | 16:57:52
    Bloggadress: http://estailo.blogg.se/
  • Erika säger:

    AnnaBellas fjolårslamm är ju ännu mindre tycker jag så ska bli spännande att se om hon också får två lamm eller bara ett...eller inget, hon kanske inte är dräktig, det var väl inte säkert att alla var det?!

    2009-05-08 | 20:45:13
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: