mandarinkakan

Marknad i Sundbyholm!

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag var jag med 4H på Sunbyholmsdagen. Där var det marknad och vi sålde bla vårt goda Hälsobröd. Jag stod även och sålde mina smycken. Men det gick så dåligt. Jag sålde ett par ängelörhängen och en brosch, för sammanlagt 100 kr. Så nej för mitt företag var det en dålig dag,men överlag tyckte jag att det var roligt att stå där. Vi hade tur med vädret också, det kom några små regnskurar på förmiddagen när vi hade kommit och då kändes det verkligen pissigt att vi skulle stå där ända fram till 15.00, men sen sken solen och det var skönt.

Vissa människor är trevliga och vill prata om lite ditt och datt, och vissa är en riktiga surpellar. En tant smakade vårt jättegoda bröd och hon rynkade verkligen på näsan. Men gör man verkligen så? Jag menar om man inte tycker om det så kan man väl säga, nej det var inget för mig, och inte stå kvar och se nästan spyfärdig ut. Jag blir så trött på folk ibland.

Men men, tänkte lägga upp ett smycke imorgon, så håll ögongluggarna öppna!!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: