mandarinkakan

Uppdatering.

Kategori: Allmänt

Hej!
En uppdatering skulle sitta fint. Jag har inte varit inne för att jag har trott att jag inte haft något virusskydd i datan. Men det hade jag tydligen, hehe..

Ja, marknaden på Stenby gav mig 370 kr, och det är ju ganska bra. En kvinna plockade på sig endel smycken och det är roligt när de tycker att allt är fint det jag gör. Erikas och mitt bröd gick ganska bra,men inte så bra som vi kanske hade hoppats på. Men nu har vi bröd som folk kan komma och köpa om de vill. Brödet är superduper gott, mamma köpte hem en hel limpa och oj oj oj vad god den var! =)



Vid försäljningsståndet.


I fredags var Maria, Rebecka och lille Vidar här på besök. Vidar kan gå jättebra och man behöver bara hålla i honom litegrann. Han är så duktig. Vi åt grillat och till efterrätt blev det glass och bär. Vidar fick smaka både glassen och bären och det tyckte Vidar var supergott, bären var lite sura men Vidar tyckte det var gott ändå!



Vidar kan nu sitta själv, när han själv vill. Gräs är både en rolig "leksak" och en god "maträtt".



Maria och Vidar, Vidar ser lite sur ut men solen blänkte i ögonen och då ser man ut såhär!



När man inte får någon mat får man sysselsätta sig med något annat. Här är det lilla parasollet som får sig en omgång av starke Vidar!



Är du en gullig liten trollunge? Ja, det är du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: