mandarinkakan

Back on track

Kategori: Allmänt

Hej!

Ja nu är det bara 2 dagar sedan, men jag tycker fortfarande att bloggen är ganska tråkig utan bilder..

Men men, i onsdags fyllde Vidar hela 1 år, tänk vad tiden går fort!! Tvättade bilen och krattade gräsmattan. Mamma jag maria och födelsedagsbarnet tog en fika på Tingsgården. Mums..

Igår torsdag så gjorde jag inte så mycket. Var och handlade med mamma, sen på kvällen började jag olja på den nya verandan, ikväll blir det nog inget med det,får göra det imorgon.

Idag var det då dags att börja vara på Stenby. Jag säger såhär, det tog ju inte kortare tid när agnes hade varit där..Upp och ner till höskullen för att fylla på kraft, ellingmat, se om det fanns halm, vilket det inte gjorde.. Men men, Erika blev nog lättad att se att det var mockat allt idag iaf..Hon har ju haft oturen att får börja mocka det första hon gör när hon ska ta in djuren..Men inte idag!! =)

Sen har jag inte gjort så mycket, duschat och bakat en ananaspaj till ikväll för då kommer det över några männiksor hit och äter surströmming.

Imorgon är det Torshälla marknad, jag hoppas så¨att langosmannen står där, då ska jag äta langos, och ev åka dit på söndagen oxå bara för att äta langos..Det är så förbaskat gott!!

På söndag ska jag och Erika sitta här hemma och göra lite pyssel. Får se vad jag gör, kanske virkar lite..Men det blir nog mest prat iaf från min sida om jag känner mig själv väl.=)

Nej nu ska jag ta och sluta!

Kramar

Kommentarer

  • Erika säger:

    Det var superskönt att det var mockat och klart! Det tackar jag för :) Ser fram emot söndagen. kram

    2009-09-11 | 18:53:14
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: