mandarinkakan

Torshälla marknad

Kategori: Allmänt

Idag är det Torshälla marknad, eller var vi har ju redan varit där..Jag köpte tyg som jag tänkte att Erika skulle få sy grytlappar av, om hon vill såklart..=)

Sen tog mamma en massa lotter och första stället vann vi inte på. Jag säger vi för jag brukar öppna 2-3 lotter oxå..=) Andra stället så tog jag en lott och vann första pris, en liten kudde..Vid tredje stället tog jag 3 lotter och vann även där första pris, en stor korg fylld med kaffe,cola, chips, choklad, te och annanasburkar..Sen vann vi inget mer, men roligt att vinna första pris, det var länge sen man gjorde det.

Köpte inga pärlor, eller ja, jag köpte ett halsband på en loppis innan för 5 kr och där var det lite pärlor som jag kan använda..=)

Innan vi gick på marknaden mamma och jag, så åt vi självklart langos! Det är så gott! Med stenbitsrom och gräddfil ( och lök för dem som tycker om det..). Så smarrigt!

Ikväll blir det film för hela slanten. Jag vet dock inte vilken film jag ska se, har 3 filmer från maria och rebecka som jag inte har sett...Får se vad det blir för något.

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: