mandarinkakan

Påsk

Kategori: Allmänt

Näe, jag måste bara bättra mig på att skriva här!!
Det här går ju inte för sig att jag inte skriver i min blogg..

Var på PT final i Stockholm förra helgen, det var jättekul men otroligt påfrestande också. I lördags stog jag och gjorde chokladmousse hela dagen. Men det blev lite stressigt på morgonen, för det köket som jag skulle använda var ju helt...Ja, det fanns inte ens en skål som man kunde använda så jag fick sprnga upp och ner från stora matsalen med grejer..Så lite förskjutet blev det..
Men men kul var det och Södermanlands lag kom på en 7:e plats av 15 lag totalt, inte illa faktist!



Mycket folk var det på PT, runt 60 deltagare och nästan 20 funktionärer..=)

Ja..Nåt mer, jag MÅSTE bättre mig på det här..

Men vad gör jag då? Jo jag stickar faktist lite grann då och då framför tv:n nu.. På en 3.kants sjal i lila färger..Får se hur den blir, men än så länge ser den helt OK ut! Tar en bild på den senare.



Lite bilder från kryssningen


Erika!



Jag och Erika, men nej, jag är inte svettig..Inte vad jag kommer ihåg, eller nej, jag vet INTE svettig! =)

För några veckor sedan var hela familjen hos Inger som mamma badar tillsammans med. Hon har en massa får och lamm, så vi åkte dit med Maria, Rebecka och Vidar.. Vidar var iofs mest intresserad av traktorn som fanns på gården..



Näe, detta var inge kul..Traktorn är mycket roligare!



Men jag tyckte det var mysigt!


GLAD PÅSK PÅ ER ALLA!!!

Kommentarer

  • Erika säger:

    Roligt att se lite aktivitet här! :) Gosigt lamm. kram

    2010-04-07 | 08:54:40
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: