mandarinkakan

Vår

Kategori: Allmänt

Hej!

Har fått respons på mitt förra inlägg ang tillverkning av smycken..Erika, jag har tänkt och visst skulle det vara kul...Men då kanske bara på en viss affär som man kan köpa mina smycken. Som du sa, man skulle få ganska mycket kosing, men nja, nu är det väl ganska svårt att göra 1000 i veckan, då skulle jag få vara vaken dygnet runt och göra dem där halsbanden och då skulle jag nog tröttna på dem ganska snart..

Nåja, det kan vara så enkelt att den här Urban inte finns utan det var en typ som ville "skoja" lite.,..=)



Idag har jag varit hemma ensam då mamma följde med Maria och Vidar till Trädgårdsmässan i Stockholm. Efter att jag släppt av dem vid tåget så åkte jag till Stenby, kopierade och skrev ut lite papper, och jag betalade för mig minsann!

Efter det åkte jag ner till skopunkten vid Tuna Park och köpte 3 par nya sommarskor(fast jag betalade bara för 2..). Ett par ska jag byta till en större storlek. Tog 37 då jag tyckte 38 var lite för stor, men när jag kom hem och hade haft på mig 37:orna så..Nej jag ska nog ha 38..

En sak som jag saknar med London är att när jag köpte skor så kunde man be om att få tex 37, 5 eller till och med 37 och 3/4 och så..Då kunde man få skor som passade verkligen perfekt! Som idag då hade jag verkligen behövt det systemet. Behöver köpa nya, vanliga ballerina skor och på Skopunkten hade de skor som passade min stil så att säga. Provade 37, alldeles för små, tog 38 nähä, där var de alldeles för stora! Hade behövt nåt mittimellan..Men men..

Köpte ett par sandaler i gladiatorstil, ballerinaskor med spänne över vaden och ett par "högklackade" skor i ballerina stil..Ballerinor med spänne över vaden har jag redan men jag har för mig att de har börjat gå sönder så jag köpte dem för säkerhets skull..=)

Behöver gå igenom mina skor inför våren/sommaren.


När jag kom hem gick jag ut med Jerry och satte honom sen ute, och han sa inte ett knyst. Max satt kvar i bilen i sin bur, hade bakluckan öppen..Sopade sen hela uppfarten och resultatet? En blåsa mitt i handen och en rensopad uppfart. =)

Tog lite härliga vårbilder när solen ändå sken, nu regnar det utanför mitt fönster.

Har installerat Spotify och kan nu lyssna på musik från hela världen hoppas jag!

Ska ner och käka mat, blir säkert en pizza, sen ska jag springa på CrossTrainerna och duscha. Sen hämta mamma och de andra på tåget igen. SEN, är det porslinsmålning och jag har hållit på med en jättefin tiger på en stor kakelplatta som är 30x30 cm..Skulle ha tagit kort på processen men har jämt glömt bort det..Får ta bild på den när den är klar istället, och få era stående applåder då istället..

Ha det så bra!

Just iskrivandes stund på Spotify: Ayub Ogada med Obiero.







Och tänk, för bara någon månad sen såg det ut såhär:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: