mandarinkakan

JOBB?!

Kategori: Allmänt

Är det någon som har ett jobb som jag skulle kunna få??

Jag vill ha jobb!!!

Har som sagt jobbat en del extra på Willys men efter i fredags så tror jag tyvärr inte att de kommer ringa något mer. Chefen sa att jag inte ler åt kunderna, vart han nu har fått det ifrån, för det gör jag! Men det kändes som om han inte var nöjd med mitt arbete där..

Har kollat på platsannonserna på arbetsförmedlingen.se men det ger ju ingenting om man inte har en högskoleexamen eller gick på något yrkesförberedande program på gymnasiet..

Hittade en annons om att jobba helger på Guldfynd i Katrineholm..Aha tänkte jag det kan ju vara kul...Hur många timmar i veckan då? 1,5 tim per vecka...Nje..Jag tror inte det, kanske ska söka ändå, men det känns lite onödigt att åka bil dit, det tar ändå ca 40-45 min att åka dit enkel väg och sen jobba i 1,5 timme för att sen åka hem igen på ca 40-45 min..Det extra jobbet kan jag ge till någon som bor i Katrineholm..

Nej, ska man ha någon chans att få jobb utan en "ordentlig" utbildning krävs det något som jag inte riktigt har, iaf inte som jag vet om..Nämligen KONTAKTER.

Så.

Är det någon av er som läser min blogg som har ett jobb åt mig. Alltså vet någon som skulle behöva någon som kommer och jobbar extra?? Helger och kvällar går bra nu i höst då jag ska läsa spanska på högskolan.

Jag jobbar gärna i kassan i någon matbutik eller med djur..

Någon som vet någon som kanske känner någon som har ett jobb som skulle kunna passa mig?

Hör av er snälla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: