mandarinkakan

Kryssning

Kategori: Allmänt

Hej!
I tordsgas åkte jag och Erika på kryssning. Det var riktigt roligt, fast jag var jättetrött, hade vaknat kl 3 på morgonen och sen sovit dåligt resten av natten. Men jag hade det kul ändå och jag hoppas att Erika hade det roligt oxå, fast jag inte är nån riktig danstjej som gillar att dansa..=)
Något jag blev arg på mig själv över är att jag är så förbaskat blyg/feg. Jag har chattat med en kille som jobbar på båten väldigt länge..Men inte f-n tordes jag gå fram och säga hej, men å andra sidan ville jag inte gå fram och prata med honom när han höll på och räkna en stor bunt pengar.
Sen så blev det dåligt batteri i min mobil så jag hade den avslagen, annars hade vi kunnat träffas på natten, men inte sjutton fick jag hans sms när jag hade mobilen på...SUCK!

Men jag hoppas att jag kommer åka igen eller att han kommer hit så man kan ses..

Men kryssningen var rolig, men nästa gång ska vi kolla vilket datum vi egentligen åker, nu var det flest barnfamiljer och pensionärer som åkte, inte så roligt, och sen ska vi ta med Yatzy eller en kortlek för man fick vänta länge innan man fick gå till hytten.

När vi kom hem igår möttes vi av töväder och +2 grader.

Var en sväng in till stan idag för att gå mer på bokrean, men den boken som jag ville ha mest var SLUT överallt! Åkte till TUNA PARK för att kolla där med, boken var slut där oxå..Men..Vem ser jag om inte den största skitstöveln av dem alla!! Niclas R...Usch! Jag kolla inte ens på honom, vände bort blicken så fort jag såg honom...Men men, den skiten ska jag glömma att jag träffat och sett, för mitt eget bästa.

Nu i skrivandes stund snöar det igen och det verkar ligga kvar..Jo, min lilla bil är snart insnöad...

Ikväll blir det slapparkväll som vanligt framför tv:n..Och nej jag ska INTE titta på Melodifestivalen...

Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: