mandarinkakan

Säljutbildning

Kategori: Allmänt

Hej!
Har nu börjat säljutbildninge på Miroi, fast jag egentligen inte skulle gå. Men jag fick plats och nu har jag som sagt börjat. Började igår tisdag och jag kommer vara på plats 2 dagar i veckan, resten är självstudier. Började som sagt igår och det var mycket att ta in, mycket intryck och nya ansikten. Först skulle vi ha kommunikation och det ska vi göra en inlämningsuppgift på, sen fick vi andra kursen Etik och Moral, där vi ska ha en redovisning om på fredag. Jag tror det här kommer gå bra, och att jag kommer att trivas.

Igår var jag även på möte med en studievägledare...Jag kan säga så här att jag blev riktigt chockad över vad vi hittade. Vi hittade en Yrkeshögskola i kristianstad som hade en relativt ny linje: Djursjukvård. Jag trodde att det bara fanns i Skara och ingen annanstans. Jag ska söka såklart, och kommer jag in så självklart går jag då! Detta kan vara ögonblicket jag väntat på för att kunna uppfylla min dröm.

MM....Jag SKA försöka ta lite bilder och lägga in, det blir en så fruktansvärt tråkig blogg annars.

Nu ska jag läsa igenom häftet om Etik och Moral och göra lite anteckning tills imorgon då min grupp skulle träffas och gå igenom hur vi ska redovisa våra frågor som vi fick.

Hej svejs!

Kommentarer

  • frida säger:

    Etik och moral lät spännande och lärorikt.



    Jag bugar och bockar för den fina kommentaren. Tack!

    2010-02-10 | 15:52:43
    Bloggadress: http://hellomiami.blogg.se/
  • Arnold Ahlström säger:

    Hur gick det med säljutbildningen? Jag vill gärna se mer!

    2010-06-04 | 17:16:20
    Bloggadress: http://salesmentor.se/wordpress/
  • Olle säger:

    om du inte är nöjd kan du kolla en intressant sida om just säljträning som jag hittade på nätet.. lycka till

    2010-08-05 | 12:45:53
    Bloggadress: http://www.fear21.se

Kommentera inlägget här: