mandarinkakan

Uppdatering

Kategori: Allmänt

Hej på er alla!

Nu har jag gått 2 veckor på säljutbildningen och det går väl bra. Nja, hade Företagsekonomi denna vecka men det gick nog inte så bra på provet som vi hade idag. Men jag trivs och det är väl huvudsaken.

Känner mig lite på att pyssla och uppdatera,men lugn bara lugn, här kommer lite bilder(!) och annat!



Detta är från julmarknaden på Stenby, Ingela hade byggt upp "stenby" gård i pepparkaksstil..Fast jag gjorde det fina taket med choklad pannor..=)



Geten Sylvester som nu har flyttat från gården..Men visst är han söt?



Katten Missan var sur och olydig ända tills vi kom fram till att vi faktist hade tagit hennes korg, när hon fick den så låg hon i den och sa: Ja nån måtta får det faktist vara!



Jo då, ute på krogen har jag varit..Harrys, på natten till Lucia.



Solnedgång, eller nej det måste vara soluppgång, solnedången är åt andra hållet..=)



Ett underbart vackert träd i sin finaste vinterskrud..



Vem kan dessa fossingar tillhöra??



Max såklart!!



Har virkat en liten flugsvamp.



Kommande virkprojekt: Tofflor av typen som är på bilden..Dessa har jag inte gjort själv utan köpt, men har hittat ett mönster på internet och har gjort första steget till ett par nya sköna tofflor: köpt garn..Men tofflor ska vara svarta med en rosa "spets"kant...

Ja, får se när jag lägger upp mer bilder!

Ha det så bra!!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: