mandarinkakan

Deppig/lessen.

Kategori: Allmänt

Hej.

Ja idag är jag faktist ganska lessen. Jag som hade hoppats på att få gå en djursjukvårdarlinje i Kristianstad i höst, har fått beskedet att jag inte är antagen. Så vad ska jag göra nu?? Jag känner mig så värdelös..Inget jobb, eller någon utbildning som jag vill gå. Jag vet ju inte ens vad jag ska göra än!! Jag är 25 och bor hemma, är arbetslös och i princip outbildad...Hur deprimerande är inte det då?

Har sökt en del andra uutbildningar på högskolor och universitet, men det är ju inget av de, förutom Djursjukvårdar linjen i Skara och en Etologi utbildning i Göteborg,som jag verkligen vill gå. Båda de som jag vill gå vet jag att jag inte kommer in. I mitten av juli får man reda på första uttagningen, och då blir det väl en deppig period igen..Usch jag hatar att känna mig så här värdelös.

Jag vill ha ett jobb iaf så jag åtminstone kan få flytta hemifrån!!

Är det ingen som känner någon som kanske ha r ett jobb som jag skulle kunna få?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: