mandarinkakan

Födelsedagar

Kategori: Allmänt

Imorgon fyller min pappa år och på söndag fyller jag år..

Ska jag vara ärlig så tycker jag inte om att fylla år. Varje år är det detsamma, man undrar om folk verkligen kommer ihåg att det är min födelsedag? Är det någon som har lust att göra något på min födelsedag..Tänk om de säger nej?

Jag är ingen festpingla som älskar att dricka och festa med högsta volym på stereon. Jag tycker det är skönt att bara vara hemma, se en film och käka chips, godis och popcorn, eller gå ut och fika, eller äta och sen hitta på något annat..Det är kul tycker jag..Men något som gör att jag blir speciell, för det är ju bara jag som fyller år den dagen, det är mycket konstigt om folk inte kommer ihåg det då..

Men men.. Vi får se, imorrn är det fest för pappa och jag har bakat 3 ananaspajer idag. Hoppas nu bara att det är några som kommer som kan äta upp pajerna, smörgåstårtorna och kakorna..Och muffinsarna så jag slipper äta allt..=)



Något annat då?

Har haft min praktik i 4 veckor, och jag har trivts jättebra, det var sista veckan som jag kände att det var lite onödigt att gå dit för ajg skulle ju ändå inte få något för det, varken sommarjobb eller ens extrajobb..Eller ja, jag är den som de ringer om all extrapersonal säger nej, men hur troligt är det??

Nä..Men jag tyckte det var väldigt roligt att stå i kassan och prata med kunderna..=) Och de var trevliga mot mig, iaf de flesta..

Personalen var oxå mycket trevlig, men en sak som jag blev förundrad över var att alla var upptagna, gammal som ung, tjej som kille..Det var helt otroligt!! Ja nej, ok, en tjej var skild, men hon var väl den enda som var singel..Fanns en kille i min ålder som var skitsnygg faktist och hur trevlig som helst! Men upptagen då förståss, men men, jag var trevlig och pratade med honom och jag tror han tyckte att jag var trevlig och rolig oxå..Kommer från Katrineholm...Ska fråga Erika om hon vet vem det är..=) Om jag kommer ihåg..

Nu ska jag kolla på The Tudors på datan och sen får jag se om det är Vampire diaries på tv-...Nej det är ju om 30 min, hmm..får se..

Hej svejs!

"Can I trust in my own heart or am I just a part of some big plan?"

" We are one you and I , we are like the earth and sky. One family under the sun."

"We are one"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: