mandarinkakan

Midsommar

Kategori: Allmänt

Hej!

Glad midsommar på er alla!

Gårdagen spenderades ute på Idö gård där det var tipspromenad och dans kring midsommarstången, och så bad såklart..Men jag måste säga att det var ganska lite nakenbad iår, en stor pojke och flera små bebisar var det som vågade bada nakna..=)

Jag spelade till och medlite brännboll, som jag inte gjort sedan gymnasiet..Det var roligt, men jag måste nog bli bättre på att vara ute och fånga och kasta bollarna..=)

Imorgon bär det av mot Ullared. Det ska bli så roligt!! Har skrivit en lista på allt jag ska köpa..Vad som finns på listan?

1: Jeans
2: Mega ben till Max..

Sen lite till..=)

Åter igen: Glad midsommar till er!!

Vidar med blommor bakom båda öronen och även i skjortfickan..=)




Efter dansen var det dag att åka ner till badet på släpet efter traktorn, det blåser i håret!

Men det är kul!!

och äntligen framme vid badet...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: