mandarinkakan

4H-dagen

Kategori: Allmänt

Hej!
4H-dagen idag var ingen höjdare. Det spöregnade i stort sett hela tiden, det höll uppe ca 15 efter att dagen börjat kl 10...Inte roligt alls. Jag plockade ihop och var hemma vid 14.
Fick en del svamp sålt dock och tur var det för annars hade jag blivit lite sur över att snabbrensningen som jag gjorde igår varit förgäves!

Hahahaha!! Lite plutt är jag idag ja...=) Kanske beror på en sprängande huvudvärk också?

Nu är det väl ingen marknad fram till julmarknaden som vi ändå bestämde att vi skulle ha den första advent. Jag hoppas det blir av för förra året tyckte jag att det var en höjdare. Mysfaktorn var på max förra året och jag hoppas att besökarna kommer ihåg det och att de längtar till julmarknaderna på Stenby Gård. Bestämmer vi verkligen att vi ska ha julmarknaden så ska jag ringa runt till dem som jag vet pysslar och säljer, och så hoppas jag att de vill stå så att det blir ännu fler besökare och ännu fler utställare..=)

Jag har en hel del ideér för nästa julmarknad också, så jag VILL att det ska bli julmarknad!!!

För NI kommer väl om det blir julmarknad på Stenby??

Ha det så bra!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: