mandarinkakan

Auktion 12/9-10

Kategori: Allmänt

Hej!
Dagen spenderades på en auktion i Julita. Där köpte jag:

1. Ljusstake
2. Kyckling som man ska ha ägg i, med tillhörande äggkoppar
3. Strasshalsband, ropade 100 kr direkt, och jag fick det för det, jättefint!
4. Var spekulant på några kartonger med garner, vävgarner. Det fanns bla 2 kartonger som var extra intressanta, de var fulla med trikågarn. Var en tant som köpte alla 6 kartongerna och efteråt så frågade jag henne om jag fick köpa en kartong för 20 kr och det fick jag! =)

Så den här gången är jag riktigt riktigt nöjd.

Men när ska jag få tid till att virka mattor av garnet?

Jag hade iaf tänkt göra det till julmarknaden på Stenby, OM det nu blir någon iår, det vet jag inte..=/

Ja det var allt.

Hej svejs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: