mandarinkakan

Söndag

Kategori: Allmänt

Hej!

Eller god morgon kanske jag skulle säga?  Kunde inte sova så länge idag efter frukosten eftersom jag hade "myror i benen", vilket är mycket obehagligt och det gör faktist ont i bland.

Men men, tänkte då att jag skulle sätta mig vid Facebook en liten stund och medan jag städade så skulle jag ha det igång..Sagt och gjort, datorn sätts på och jag klickar i facebook.com, och vad kommer upp??

Sidan kan inte visas och sidan finns inte!! What?? Vad är det som har hänt?? Jag som hade så viktiga saker att göra på facebook.. =)

Jag hoppas det kommer igång igen snart!!

Igår tänkte jag börja virka på en matta, men jag kom inte så långt för jag fattade inget ett smack av beskrivningen. Så imorgon tänkte jag åka in till Nystvindan eller vad den nu heter, stick och garnaffären i Nyfors iaf. Hon brukar kunna hjälpa till om man inte fattar nåt..=)

Nästa vecka börjar även porslinsmålningen, vilket påminner mig om att jag fortfarande inte har visat er min tavla med en tiger som jag gjorde i våras...Hmm..Kanske dags att ta en bild på den snart?
Men iaf, jag har en till stor kakelplatta som jag tänkte måla en kolibri på, en kolibri som håller på och äter nektar från en blomma. Har hittat en fin bild som jag tänkte ha..Men skulle iofs behöva göra den lite större..

Ja...Vad mer?

Nä, jag får väl ta och dammsuga nu, och sen hoppas jag att facebook funkar!!

*håller en tumme*

Kommentarer

  • Erika säger:

    Så där var det för mig också här om dagen, allt annat på internet fungerade men inte facebook. Sidan kunde inte visas och det gick inte att feldiagnostisera heller. men sen efter ett tag fungerade det :)

    2010-09-26 | 11:56:10

Kommentera inlägget här: