mandarinkakan

Bra

Kategori: Allmänt

Hej!
Idag är min deppighet så gott som borta igen, kanske var det Hälge som hjälpte mig lite på traven.

Eller så är det för att idag så har jag klippt mig och det blev riktigt snyggt, i etapper.Riktigt nöjd blev jag. Sen träffade jag Erika för att ha henne som smakråd och hjälp för att hitta en snygg klänning till imorgon då den beryktade klassfesten är. Vi hittade en rosa klänning inne på Vero Moda som båda tyckte var fin, och helt fantastiskt så kunde jag ha den. Jag köpte den och tyckte att jag hade gjort ett riktigt kap, den kostade bara 200 kr.

När jag kom hem så sa mamma att hon inte tyckte att den passade på en fest utan hon tyckte den var för "somrig" och nu tycker även Marcia att jag inte passar i rosa..Men jag får ta den här klänningen, för nu har jag köpt den till det här tillfället så då får jag använda den..

Får väl rapportera på söndag hur det gick...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: