mandarinkakan

Deppigt.

Kategori: Allmänt

Idag är det deppigt hos mig och jag vet inte riktigt vad det är som har satt igång det. Men det är väl mycket olika saker som gjort det.

Har sagt ja till klassfesten på lördag och då tänker man ju hur det var i högstadiet och att jag är den enda som bor hemma är utan jobb, ingen pojkvän och inget riktigt.....liv....Jag lever ju, men lever jag livet? Jag vet inte..

Sen har vi ju spanskan, som jag har börjat fundera på om jag verkligen kommer att klara av..Det är inte långt kvar till tentan och jag känner på mig att jag inte kommer att klara det, och gör jag inte det ja då blir jag ännu mer deppig..Sen känns det som om läraren inte gillar mig efter episoden med Frida Kahlo, ja jag kanske inbillar mig, eller inte?

Jag tar åt mig, även om det är småsaker för andra så tar jag illa vid mig.

Nä, tänker inte skriva mer om mig nu i denna blogg, vet ju inte riktigt vilka det är som läser den.

En sak som jag har gjort idag iaf för att komma bort från Eskilstuna och alla minnen är att jag sökt till en djurutbildning i Norge, får se hur det blir med det, men lite hopp får man väl ha..=)

Varför är det så lätt att älska andra, men nästan omöjligt att älska sig själv?



Tur att någon känner sig lika deppig som jag ibland....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: