mandarinkakan

Dagens horoskop 21/1-11

Kategori: Allmänt

Mitt horoskop för dagen lyder:

 

En viss person tycks inte dra sig för att knycka vissa ideér du har- för att därefter påstå att det var hans/hennes egna!

 

Hur sant som helst, fast inte just idag men detta har hänt mig hur många gånger som helst. Vissa gånger har det inte gjort något men jag måste bara få berätta en sak.

 

En gång för inte för en så lång tid tillbaka så var det en eller vissa eller några som knyckte en ide av mig..De/ han/hon/det låtsades inte om det..Det var ju "  deras/hans/hennes/det" ide..Sen så kom det fram att en annan hade "knyckt" en annan ide som jag hade haft, och då blev det en jäkla liv..Usch och fy så fick man inte göra sades det då..

 

Jag säger inga namn eller så, men ni kanske kan tänka själva vart det har någonstans..

 

Men men, numera håller jag mina ideér för mig själv, och jag kommer nog inte att yttra dem för någon..

 

För om det är något jag tycker väldigt illa om så är det folk som knycker mina braiga ideér!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: