mandarinkakan

Shopping

Kategori: Allmänt

Hej!

Idag har jag shoppat lite nya fräscha sportkläder. Har letat efter en ny sportbh hur länge som helst, och idag gick jag in på Åhlens där jag köpte min gamla. Där hade de exakt likadan bh så självklart köpte jag den då. De hade 20% på hela sportswear kollektionen så jag köpte även 2 linnen och en vattenflaska. Det är ju roligare att träna när man har fina kläder..

Sen gick jag upp en sväng på övervåningen och där hittade jag en almanacka med 30% nedsatt pris, den köpte jag oxå..=)



Bh:n är liiiite trång att få på och av sig, jag fick fråga om hjälp av mamma när jag provade den här hemma..Men jag ska ha kvar den, den töjer väl ut sig och så får jag inte ha den när jag ska byta om på plats, utan bara här hemma=)

Idag har det inte blivit någon träning och inte igår heller, har fått huvudvärk, och när jag får huvudvärk sitter det i i minst 3 dar..SUCK!

Men imorgon börjar spanskan och det ser jag fram emot.

Me gusta mucho!

Kommentarer

  • Erika säger:

    Haha, vilket sammanträffande. jag har också shoppat sportkläder på Åhlens, men t-shirtar ist för linnen men samma märke :) och jag tänkte köpa den där vattenflaskan men gjorde aldrig det.

    2011-01-24 | 13:25:57
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/
  • Erika säger:

    roligt med spanskan imorgon föresten! :) :) kram

    2011-01-24 | 13:26:41
    Bloggadress: http://lillaika.blogg.se/

Kommentera inlägget här: