mandarinkakan

31 juli 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Det var ett tag sen som jag skrev här, har ju lagt in lite smycken och så, men jag har ju inte berättat vad jag har gjort.

Så vad har jag gjort då?

Inte mycket, slutat helt på Willys, känns helt ok, men lite tråkigt att det skulle sluta så. Jag trivdes ju och det är synd att de inte kunde se det..Men men, det är deras förlust.

MM..Ja jag och Erika ska ju cykla Gotland runt och i fredags så köpte jag ett nytt tält som vi ska ha med oss, det är ett stort 6 manna tält med 2 "rum". Det som är bra är att man kan ta bort rummen, och det ska vi nog göra, för då kan vi ha cyklar och alla väskor i andra delen av tältet.

Köpte det på ÖB för halva priset=)

Igår så satte jag upp det med lite hjälp från pappa, efter mycket om och men så lyckades JAG lista ut hur det skulle vara. Kanske blir jobbigt att resa det varje dag men jag har en plan som jag få dra för Erika sen..=)



Stort är det.. Man kan stå raklång i mittgången på tältet..

Ett av rummen syns..

Rummet. Vi får nog dra lott om vem som ska ligga innerst...=) Men det är ganska mysigt inne i rummet.

Den andra delen av tältet där cyklarna faktist får plats, ev får man lägga dem ner så de kommer ända in till kanten. Men huvudsaken är att grejerna får plats inne i tältet. Där har ni min nya cykel också!!

Ja detta var då mitt nya tält, hoppas nu bara att det blir riktigt fint väder när vi är på Gotland!! Vill INTE ha regn!!!

Kramar

Kommentarer


Kommentera inlägget här: