mandarinkakan

8 juli 2011

Kategori: Allmänt

Hej!

Det har varit väldigt dåligt med bloggandet här från min del..Har inte haft lust att blogga helt enkelt.

Idag har jag och mamma varit till Västerås och till, tro det eller ej, Power Meet. Men det var mest gamal bildelar och sånt, inget för mamma o mig som var ute efter loppis prylar=)

Men men var där en stund, i gassande sol, och sen åkte vi vidare till nya IKEA. Tyckte det hade blivit mycket sämre, två våningar är inte bra!! Men , det kanske är något man får vänja sig vid helt enkelt..

En dagstur är alltid trevligt, mycket roligare än att sitta hemma och uggla..

Förra veckan var jag, Maria och Vidar till Stockholm och jag köpte nya walking/löpar skor och en cykelhjälm, så nästa vecka, med start på måndag ska jag börja träna ordentligt. Ska power walka på morgonen och cykla till Communicare som jag nu är med i, via arbetsförmedlingen. Så det blir en hel del motionerande för mig hädanefter!

Ja en liten uppdatering.

Peace out.

Ps: Agda och Herbert var det ingen som ville ha, men till slut så tog Maria dem, det var ju en tröst att någon ville ha dem efter allt arbete jag lagt ner på dem och påsen de låg i. Men dem som inte tog dem vet inte vad de missade..Hade även lagt ner ett rabattkort i påsen, 10% rabatt på allt man handlade av mig via bloggen..Nåja..=) De kom inte tillbaka hem iaf! Ds.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: